Thursday, November 23, 2006

DARI MEJA PENGARANG


Assalamualaikum wbt, buat semua pembaca dan peminat laman blog saya, BICARA SEPI BUAT TEMAN' ini. Saya memohon ribuan kemaafan kerana telah hampir 2 minggu tidak ada sebarang berita dan cerita yang dapat dikongsikan bersama-sama kalian semua.

Bukan tiada bahan, bukan tiada cerita
Tetapi masa dan kesempatan yang tidak mengizinkan.
Masa begitu cemburukan saya untuk menulis dan berkongsi cerita.

Ini semua gara-gara kesibukan tugasan harian di pejabat yang agak memberatkan dengan deatline yang begitu menyesakkan.

Dalam kesibukan ini, sempat juga saya selitkan 4 cerita buat tatapan semua. Semoga ianya bermanfaat untuk kita sama-sama baca dan renung-renungkan. Yang baik dijadikan teladan. Yang buruk dijadikan sempadan. Sudi-sudikanlah memberikan pandangan dan komen demi memperbaiki kekurangan diri yang ada, insya'ALLAH. Kepada yang selalu memberikan respon, komen, pandangan dan nasihat... terima kasih atas perhatian dan kerjasama anda semua.

Semoga semua diberkati ALLAH swt.


Salam ceria selalu daripada saya.... ROXANNEZY.

1 comment:

Anonymous said...

best la blog awak ni saya kagum..kagum..kagum...berjuangla sahabatku sehingga ketitisan akhir..kenai dak saya ni???