Tuesday, November 07, 2006

JANGAN BIAR RAHSIA.... SURAH YASSIN






Barangsiapa yang membaca YASSIN
sepenuhnya dan pada ayat ke 58
surah tersebut " SALAMUUN QAULAN MIN RABBIN RAHIM "
diulang sebanyak 7 kali untuk 7 niat baik mu, Insyallah dengan izin
ALLAH swt yang maha Esa dan maha Kuasa, semua hajatmu
akan dikabulkan.

Jika boleh niatkan sebegini:
1) YA-ALLAH YA-RAHIM,
Ampunkan dosa-dosaku dan saudara-maraku

2) YA-ALLAH YA-RAHMAN,
Kurniakan aku isteri, suami, anak-anak yang soleh dan mencintai islam

3) YA-ALLAH YA-RAZZAK,
Kurniakan aku rezeki yang berkat, kerja yang baik dan berjaya didunia dan akhirat.

4) YA-ALLAH YA-JABBAR,
Makbulkan hajat penghantar maklumat yang aku dapat ini.

5) YA-ALLAH YA-MUTAQABBIR,
Jauhkan aku dari sifat khianat dan
munafiq dan miskin.

6) YA-ALLAH YA-WADUUD,
Kurniakan aku dan seluruh umat muhammad yang
beriman kesihatan zahir batin.

7) YA-ALLAH YA-ZALJALA LIWAL IKRAM,
Makbulkanlah semua hajatku, dan redhaikanlah aku.

AMIN.
Sampaikan dakwah ini kepada sahabat dan keluarga anda, tiada kerugian bahkan digalakkan. Ikhlaskanlah hatimu menyampaikan dakwah ini kerana Allah.
~salam ceria selalu

No comments: